Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

onsdag den 20. april 2011

Som en fisk i havet... :D

Så blev det onsdag - og jeg fik været i svømmehallen igen! Der var en deeel børn jeg måtte svømme slalom imellem, men de har jo påskeferie, så det vidste jeg næsten på forhånd (det var det samme i går)! Jeg gav den lidt mere gas og fik svømmet flere baner end jeg plejer, så det føles kanon.
Jeg overvejer om jeg skal tage derned i morgen eftermiddag/aften (skal lige dobbelttjekke åbningstiderne for påsken) for jeg har sagt ja til, at arbejde dagtid torsdag, fredag og mandag. Er ikke sikker på at chefen og kollegaerne vil sætte skide stor pris på, at jeg ligger og plasker rundt dér, når jeg skal tage telefonen :p

Det har været lidt skyet i det i dag og ikke helt så varmt som i går, så der blev ikke stegt noget flæsk i haven i dag! Jeg håber der bliver lidt mulighed for det i weekenden...
Så ud over ikke-solbadningen og svømmeturen, har det været en meget stilfærdig dag, uden de store gøremål

Min vagt i morgen starter klokken otte, så jeg er den, der er hoppet i kassen!

Meget apropos dét - her er et skud af Chilli, der ligger og godter sig i den kasse, jeg fik min nye fine madkasse i...
Det nye yndlingshyggested ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar