Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

mandag den 25. april 2011

Så blev det påske!

Så blev det påske - og næsten også hverdag igen. Vi har været en tur i Danmark i weekenden. Vi skulle ned med min bror, som har været på besøg en uges tid, og det har været rigtigt hyggelig.
Det endte med, at vi skulle til påskefrokost hos min moster i lørdags - det var rigtigt dejligt. Jeg blev overøst med komplimenter fra alle mulige, så det var selvfølgelig en dejlig oplevelse!
Jeg er stadig ikke den allerbedste til at tage det til mig, når jeg får komplimenter, men jeg prøver at blive bedre.
Vi var der fra 15.00 til 22.30 tror jeg, så vi var godt trætte, da vi kom hjem til mor igen.

Søndag var vi hos farmor og mormor, inden vi kørte hjem. Jeg fik også været på kirkegården hos far, og sat en lille forårs-ting med nogle minipåskeliljer. Da vi kørte ud til Mormor var vi også hos Morfar og Inga (mors moster), på kirkegården. Morfar ville have fyldt 71 i dag, så han skulle have en fødselsdagsblomst. Det blev en rigtigt fin campanula, med en milliard små blå blomster i, og Inga fik en rød brændende kærlighed.
Moster ville tage derop i dag, og sætte et lille træ hos morfar. Han havde et før, men det gik desværre ud - nu skal det vidst være sådan et dværgsyren-træ som der også står hos far. De er så fine, så det synes jeg er en rigtigt god ide!

Mht. vægten gik det fint i fredags også - 400g var der røget, så det går den rigtige vej. Jeg ved godt det ikke er alverden - men der vil jo komme "døde" perioder, og kroppen skal jo også kunne følge med, så bare det, at der sker "noget" er jeg lykkelig for. (og nu er det jo heller ikke fordi 25,4kg på 3 måneder er sløvt, synes jeg :D )

I dag arbejder jeg tidligt, og fra i morgen er vi tilbage i det gamle mønster igen. Jeg kunne godt finde på, at tage computeren med udenfor om lidt, tror jeg, for solen bager allerede nu, og det vil da være for trist at se sådan en fin dag, gå sin vej uden for vinduerne - uden selv at have nydt den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar