Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

fredag den 15. april 2011

Borås tur-retur

Så fik jeg været i Borås til første opfølgning. Mine blodprøver var fine, mit vægttab er super, jeg har tabt 11 cm rundt om livet, mine madvaner lød fine, selvom det jeg skal fokusere på, er at få alle måltider!
Alt i alt fik jeg en masse ros, og det føles jo alletiders. Næste opfølgning bliver engang i starten af efteråret.
Den sygeplejerske jeg er tilknyttet dernede, er VIRKELIG fantastisk! Noget så sød og nem at snakke med, og jeg føler mig i super trygge hænder. Det er skønt!

Det var smadder hyggeligt at møde de andre, og det går også rigtigt godt for alle dem. Vi er ved at finde en dato i maj, hvor vi kan mødes privat med vores mænd, og spise sammen. Jeg tror det bliver i Alingsås, så det er perfekt - stort set på hjemmebane.

Det var fedt at komme ud og køre "rigtigt" i Pyller, og vi fik også tanket lidt på hjemvejen.
Det har været et dejligt solskinsvejr i dag - med et par enkelte dryp ind imellem, men overordnet pænt vejr.

Da jeg kom hjem nåede jeg at få en bid af den kongelige dåb med! Rigtigt fine navne synes jeg. (Et af de
 otte navne, er et jeg har været lun på længe, og gerne ville bruge til et kommende barn engang :p lidt royal er man vel altid...)

Jeg er enormt træt nu - og skal endnu engang nå en hel masse i morgen (først på programmet er en tur i svømmeren) - så i dag er dette alt der vanker fra mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar