Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

torsdag den 14. april 2011

Skuffelse og begejstring...

Nå, så oprandt dagen hvor Ford skulle blive til Toyota... Vi skulle jo have Forden vurderet og solgt til en forhandler, og så hente vores fine nye leasing-bil.
Prisen vi fik for Fådde var en stor stor skuffelse, og jeg måtte tage mit raseri med mig på toilettet og få det lukket ud, mens Daniel snakkede med den griske biltorsk. Sket er sket, og det var dyre lærepenge, men sådan kan det gå. Jeg var for nervøs til at sælge privat, og så må man åbenbart bare finde sig i at blive taget hårdt bagi!
Vi blev hentet hos forhandleren af min søde svigerfar, der kørte os over til Toyota. Der vendte stemningen heldigvis! Toyotaen er rigtigt lækker - og virkelig pæn! Jeg ved godt det er meget tøset at sige sådan, men det ER den altså!
Jeg tror måske den skal hedde Pyller - ud fra nummerpladen som starter med PYL. Vi må se efter et par dage, om det føles rigtigt!
Vi skulle ud og "prøvekøre" Pyller da vi kom hjem, fordi jr. ville prøve at køre med, og det syntes jeg var en god idé! Sådan har jeg altid selv haft det, når min far har fået en ny bil, så der er ikke noget at sige til begejstringen.
Vi kørte til Lerum og lejede et par film - vi valgte en hver - og så foreslog Daniel at vi skulle købe sushi med hjem! Er det underligt at jeg elsker den mand?!
Jr. ville hellere have kebab, så det fik han for en gangs skyld! Så aftenen herhjemme har budt på dejlig sushi og en rigtigt sjov film (Grown ups)! Der var en fin lille historie i også - og så knastørre jokes så man kom med helt spontane latterbrøl. Det var alletiders! Lige hvad vi havde brug for oven på den her underlige eftermiddag...
Jeg fik forresten også svømmet i formiddags - og jeg havde HELE det store bassin for mig selv, næsten hele tiden jeg var der - det var kanon.

Nu er jeg helt færdig, så jeg vil hoppe i kassen - I morgen skal jeg til opfølgningsmøde i Borås med de andre tyksakker, så det bliver ret spændende. Både at se dem men også høre hvad blodprøverne viser - om jeg får de vitaminer og ting jeg skal, og se hvad deres vægt siger. På fredag er det jo forøvrigt vejedag herhjemme igen, så det er jeg også spændt på - mine ringe og mine bukser fortæller mig i hvert fald, at det går den rigtige vej! :)

Farvel Fådde - tak for 3 års tro tjeneste. Du vil altid være min første og største store 4hjulede kærlighed!

Velkommen til familien, Pyller. Jeg ser frem imod at lære dig bedre at kende! Skal også nok tage et billede hvor du kommer mere til din ret, en af dagene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar