Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

mandag den 11. april 2011

En lille godnat-ting...

Så er friweekenden til ende!
På vej ud til svigerfar, kørte vi forbi den ene af Daniels søstres lejlighed. Der var begge søstre med hver sin dejlige baby samt min svigermor. Vi havde nogle poser tøj med fra kusinernes piger, som de små skal arve. VIRKELIG kønt, at få stillet min baby-trang lidt! (eller faktisk bliver det bare værre når vi har været sammen, men det er nu så hyggeligt!)
Aftalte også at jeg skal hjem til den ældste af søstrene på tirsdag, så det bliver fuld fart hele ugen!
Efter at have krammet og kysset babyer, trillede vi videre mod øen - og så fik Fådde sig ellers en tur! Vi mangler bare at støvsuge, så er hun klar til afgang! Hun blev så fin så fin. Sommerdækkene er også blevet lastet.

Jeg fik også en gave! Mine søde og dejlige svigerforældre har været på en smuttur til Tyskland for en uges tid eller to siden - og der spurgte de om der var noget, de skulle kigge efter for os - og jeg sagde at hvis de fandt den parfume som jeg ønsker mig (Givenchy - Play for her), måtte de godt hapse den med for mig! Den havde de så købt, men ville ikke have penge for den! Det er simpelthen så sødt af dem - så nu har jeg vist også dufte nok til et stykke tid! Det er jo ikke andet end 1½ uge siden at Daniel kom hjem med en parfume til mig, som vi havde snakket om! Jeg bliver totalt forkælet! Vi var først hjemme halv ti, men det har været sådan en god weekend! Det er sjældent at vi har fri samtidig - og at vi har Jr. her når vi har fri, så der har virkelig bare stået "Familie" på programmet!
På lørdag er det gemalens fødselsdag, så der fortsætter det :D (puha, minder mig om, at jeg skal til at finde på noget med den der gave!)

Nå, det var bare lige en aftenstatus! Nu vil jeg hoppe i kassen. I morgen skal Bilka og jeg en tur til Doktor Dyr og have snuppet trådene fra hun blev steriliseret. Når jeg kommer hjem derfra, skal der ordnes ting og sager herhjemme. Min stærke mand bar alt der rene vasketøj op i dag, så i morgen skal jeg have lagt det sammen og på plads! Jeg tror også at jeg vil erklære vinteren for overstået, og pakke alle vores vinterjakker ned. Nu må det være godt med den slags!
Jeg tror i hvert fald selv på det efter denne weekend hvor solen bare har skinnet fra en skyfri himmel! I dag blev der målt 18,6 i Sverige, sagde de i vejrudsigten, og det højeste jeg så her, var 17 grader!! DET er noget, der rykker. Nu lufter jeg lige en idé her - når solen og foråret sådan rigtigt gør sit indtog, tror ejg at jeg skal til at have en ugentlig gåtur i skoven på programmet. Det sammen med 3 dages svømning, det lyder da alletiders, ikke??

Nej, NU er det godnat. Det bliver en lang - men produktiv uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar