Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

søndag den 10. april 2011

Solskin og friweekend!

Ih, hvor er det skønt, når havedøren kan stå åben. Kattene eeelsker det også, de springer rundt og nyder solen og de andre katte fra området.
Jeg føler mig også enormt frisk - ved ikke om det er solen - det, at jeg har fri - eller det, at jeg gik i seng allerede inden midnat i går! Stod op lidt over ti i dag, så jeg har vist fået min skønhedssøvn :D
På programmet i dag står oprydning herhjemme. Har et halvt ton vasketøj der skal lægges sammen og på plads, køkkenet skal have en omgang - og hvis det bliver tid til det, har jeg nogle papirer der skal sorteres.
I eftermiddag skal vi ud til svigerne og vaske bil. Både indvendigt og udvendigt, så min lille Fådde er klar til at flytte hjemmefra på onsdag!

I går var også en super dag - vi var på besøg hos mandens faster og onkel og den ældste af kusinerne, der havde sin mand og deres to dejlige piger med. Vi havde et Hello Kitty-påskeæg med til dem hver (altså, pigerne...) og det var en succes! Det var rigtigt hyggeligt at se dem allesammen, det føles som om det var 100 år siden sidst.
Det var jo lørdag i går, så begge svenskerne ville have lørdagsslik. Vi var inde i sådan en rigtigt stor slikbutik der ligger på vej mod Alingsås, og først havde jeg tænkt mig ikke at gå med ind - men følte ikke der var nogen fare på færde, så jeg gik med alligevel. Jeg blev slet ikke fristet - synes nærmere det var lidt kvalmt med den der over-søde dunst der var derinde. Jeg snuppede mig en Pepsi Max og en pakke Läkeroler - og havde det fint med det! Det føles rigtigt godt.
Nede hos "faster" var der en masse dejlig mad - også noget jeg kunne spise uden problemer. Til dessert var der is - der spiste jeg et æble og da de andre spiste kanelsnegle spiste jeg en pære - og jeg føler mig VIRKELIG ikke snydt! Særligt ikke når jeg ved, hvad belønningen er, for at ændre sine dårlige vaner.

Fredag er jo min ugentlige vejedag, og i fredags var vægten virkelig eksemplarisk! Der var røget 2,2 siden fredagen inden, og det betyder at jeg har tabt 23,4 i alt, siden 20. januar... Det er simpelthen bare så skønt!
Selvom jeg normalt ikke er modig nok til at sætte delmål, har jeg valgt at gøre det nu! Inden min fødselsdag i slutningen af maj, vil jeg have tabt 33,3! Det burde kunne lade sig gøre - særligt med svømningen og alting. Jeg vil i hvert fald gøre mit for det. Det vil betyde at jeg når et nogenlunde rundt tal - og så har 3 altid været mit yndlingstal, så det er vel passende til min fødselsdag? :D
Vi får se om min krop er enig med mit hoved!

Nå, nu må jeg hellere lette min bagdel fra sofaen og komme i gang med dagens gøremål!

Nyd solen, hvis den også er fremme hos dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar