Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

lørdag den 30. april 2011

Royalt bryllup, mavepine, solskin og arbejdsweekend!

Halløjsa!
Så gik endnu en uge. I går var der jo bryllup i London, og det havde jeg kørende i baggrunden (eller primært forgrunden, faktisk!) det meste af dagen. Jeg nåede dog ned at svømme inden det blev rigtigt spændende. Jeg synes det var et rigtigt fint bryllup og Catherine (som ikke vil kaldes Kate mere?) var bare så flot! Suk...

Nå, men eftersom jeg ikke var inviteret og derfor ikke fik maden serveret, måtte jeg klare mig selv - så jeg spiste noget kød der var tilovers fra dagen inden. Det var lidt sejt i det, så jeg havde problemer med at få det tygget ordentligt, men tænkte at det nok ikke gjorde det store.... men jeg blev klogere!
Fra jeg havde tygget af munden ved ottetiden til jeg langt om længe faldt i søvn ved totiden, havde jeg SÅ ondt i maven!
Det nev og rumsterede - men jeg var jo med det samme klar over, at det  var helt min egen skyld! Så kan man lære at undgå mad, der er svær at tygge! Da jeg vågnede i morges, var det dog overstået - heldigvis. Så i dag har jeg forsøgt at bære mig rigtigt ad, og ikke spise noget fy-fy-mad. Jeg har desuden heller ikke haft tid - for jeg har arbejdet - og vejret har været SÅÅÅÅÅ skønt! Fra 9.30 har jeg ligget på et tæppe i haven med jobtelefonen og en god gang solcreme. det har bare været livet. Det var nu ellers ikke fordi der ikke var noget at lave, så jeg fik lov at rende ind i huset igen en del gange i dagens løb. et stykke tid fulgte jeg efter solen ud på fællesarealet, men da ejg også lå i skygge der, måtte jeg kaste håndklædet i ringen.
Jeg håber at i morgen bliver lige så fin en dag! Det ville være perfekt.

I går var det jo vanen tro vejedag! Den viste -1,5 siden sidste fredag, og -26,9 i alt :D
Jeg håber stadig at runde 33,3 til min fødselsdag, meeeen bliver det "kun" 30, så er jeg nu heller ikke utilfreds.
Nå, dagens spørgsmål er, om man burde snuppe sig et deeejligt bad og så se en film inden sengetid - eller måske gå i gang med en bog - jeg skal love for, at der har været læsetørke i et par måneder - det skal der laves om på!
Ja det vil jeg sgu gøre! Først bad og nattøj - og så en bog, på denne skønne forårsaften.
Ha' det bedst folkens!


Nå ja, så er det japanske kirsebærtræ (mit yyyndlings!) ved at springe ud - og derfor følger her lidt spam!




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar