Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

fredag den 8. april 2011

Skrammel!

...I dag er jeg en smule fornærmet! Jeg havde glædet mig helt vildt til at komme i svømmehallen, men af naturlige - og (sommetider) månedligt tilbagevendende årsager, blev det ikke i dag! Jeg håber at jeg med mit vægttab på sigt, kommer til at blive lidt mere regelmæssig, så det ikke kommer som en stor overraskelse hver gang, for det er godt nok træls! Nå, det var så dagens intime detaljer - jeg beklager, hvis nogle er blevet traumatiserede :D
For at lave noget alligevel i dag, gik jeg i gang med (for 117. gang!) at organisere vores filmsamling lidt - og jeg blev nøje overvåget at Chilli...
Og nu vi er ved det; her til aften har jeg set en film med min søde mand - vi så The Social Network. Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg havde forestillet mig, men den er virkelig god! Tror slet ikke den minder om noget, jeg har set før, og det i sig selv er jo point værd! Jeg er klar over, at en hel del af historien sikkert er spiffet en del op for underholdningens skyld, men det er alligevel sjovt og tankevækkende at komme lidt bag kulisserne på vores allesammens Facebook!
Man (eller i hvert fald jeg!) er jo på heeeeele tiden! Sidder jeg ved pc'en er FB altid åben på en af fanerne! Min telefon er også altid på, og jeg får en besked frem på skærmen, hvis nogen sender noget til mig eller kommenterer på min profil. Det er jo helt ufatteligt, at det er så stort!

Nå, jeg vi prøve at nosse mig færdig til at sove, på et kvarter (eller 2 min. som der sikkert er tilbage, inden jeg få trykket "send"), så jeg kan ligge i sengen kl. 1 i dag :D
I morgen er det sidste arbejdsdag i denne omgang - så vanker der weekend, og så snupper vi 12 dage mere!

Godnat godtfolk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar