Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

mandag den 18. april 2011

Så er weekenden ovre...

Fredag var super med svømmetur og derefter shoppetur med min søde svigerinde, så hun hjalp mig med at finde et nyt outfit, som ikke ligner en sæk kartofler... Det blev perfekt!
Vi fik også købt fødselsdagsgave til manden, og efter det, tog vi herhjem. Det var smadder hyggeligt.
Nåh ja, og så er fredag jo vejedag! Der var røget 1,6 mere, så nu er det 25 kilo jeg har tabt i alt :D

I lørdags var det mandens fødselsdag - og jeg skulle arbejde. Derfor gik jeg i gang med at bage boller kl. 8 - og ved 9-tiden gik vi (junior og jeg) op og snag en lille fødselsdagssang og serverede morgenmad på sengen. Der var også gaver med, og de faldt i god jord. Fra mig var der et påskeæg med nogle af mandens favoritter og nogle engelske pund, som han kan snolde op når drengene skal til London senere på foråret, og fra lillemanden var der en fin t-shirt og et par rigtigt fede lysebl sko, som man kommer i sommerhumør af :D

Om eftermiddagen kom min søde mor og bror, og så tog de med på restaurant med svigerfamilien, for at fejre fødselsdag. Det var super hyggeligt og alle var glade. Om aftenen kørte Muttilein hjem til sommerhuset, og min bror blev hos os. Så kan vi have lidt påskeferie sammen. Vi så en film sammen og hoppede så i kassen.
Det var totalt flashback - som i gamle dage når jeg hang ud på min brors værelse og så Jackass og CKY til langt ud på natten, derfor kunne vi jo ikke se andet, end Jackass 3D :D
Det var helt fantastisk pinligt, ulækkert og hylende morsomt! Tror dog at jeg kommer til at grine mere næste gang jeg ser den - når jeg er lidt forberedt på nogle af deres påfund, for i går aftes var jeg nok mest chokeret! haha

I dag stod den også på arbejde - og derudover en lille køretur hvor vi skulle ud og finde et hukommelseskort til brormands nye telefon. Jeg kom også til (ups ups) at spendere hele 99 svenske træpenge på en dvd! Det er den nye Harry Potter - som altså ikke engang har været ude en uge - og så til sådan en god pris - dét kunne jeg jo ikke ignorere!

FORRESTEN! Jeg har fået min fiiiine madkasse og drikkedunk! Det er altsammen nyvasket, og står klar til brug - så nu mangler jeg bare en udflugt, der kræver en madpakke! :D

Nu vil jeg hoppe i kassen, og håbe på at jeg får tid til at se HP7 i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar