Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

onsdag den 27. april 2011

Bedre sent end aldrig!

... jeg ved godt at sommertid og havemøbler normalt går hånd i hånd - i hvert fald i huskereglen for, om uret skal stilles frem eller tilbage - men her blev det altså lidt forsinket med havemøblerne. Uret har været stillet frem inden :D
Nå, men den dersens træterrasse vi havde i baghaven inden de skulle lægge dræn sidste år, den fik vi flyttet - men den er altså komme på plads igen nu! Min søde nabo slog græsset for mig, fordi jeg var enormt pms-agtig i humøret - og hvad hjælper på det om ikke hjælpsomme naboer?!
Så nu er græsset klippet (omend stadig meget gult!) og terrassen er på plads - ligeledes er havemøblerne og grillen. Når grillen og møblerne står på forsiden af lejligheden, føles det som om hele nabolaget er med til bords - det er lidt mere privat omme bagved.
Jeg har også flyttet en af tønderne med blomster i derom - måske rykker jeg nogle flere blomster om - for det er nok der vi kommer til at være mest.
Der er stadig noget haveaffald der skal væk, men i det store hele er jeg ret tilfreds med haven! Jeg tror der er en chance for, at jeg kan holde den pæn i år! Jeg skal have købt noget kalk eller noget, som skulle gøre græsset bedre - og få en del af mossen væk - men jeg må nok hellere vande mos mos også! På bagsiden, hvor de lagde dræn, er der næsten ingen mos - men ude for enden er der næsten ingen græs :(
Det kommer på listen over sommerprojekter! Og evt. et tørrestativ - sådan et "paraplyformet" et - det kunne være smart!

Jeg har fået daset lidt på et vattæppe i haven, og det er bare så skønt! Man slapper virkelig af i krop og sjæl, når man ligger der. Tit har jeg havedøren åben, og så kan kattebæsterne også rende ud og ind som de vil - så smider de sig i skyggen, hvor de kan holde øje med mig for det meste.

I dag fik jeg svømmet 40 baner og plasket lidt rundt i udebassinet, og det føltes rigtigt godt! I morgen er det afsted igen... Jeg glæder mig allerede!
Jeg burde nok hoppe i kassen nu, så jeg kan komme op når alarmen begynder at spille for mig! Tror jeg skal have fundet en ny alarm-melodi, for det er lige som om Lady Gagas "Paparazzi" ikke har den store indflydelse længere. Jeg er ved at blive immun!
Nå, men det bliver også en anden dag! Havde der været 5-10 ekstra timer på døgnet, havde jeg nu givet mig i kast med det afsnit jeg er bagud i Desperate Housewives, "inför ESC" og Glee (som jeg snart er TO afsnit bagud med!)... men forhhåbentlig får jeg tid til enten det ene eller det andet i morgen! Vi får se.

For nu: godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar