Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

torsdag den 12. marts 2009

Hvor gik det der forår hen?

Humøret: Sådan lidt blandet...
Lyden: Snart mig, der snorker
Vejret: SNEVEJR!!!

Halloooo... jeg elsker sne! Forguder sne! Men NU er vinteren faktisk ovre, og det var forår i går! Så KAN det jo ikke bare slå over igen nu... Jeg vil have forårs vejr! Solskin og fuglekvidder!
Se, nu er jeg tilbage ved alle udråbstegnene - bare fordi jeg er så muggen over det!
Og jeg er trät, for der er ingen der gider ringe til mig i dag - fatter slet ikke at det har väret sådan en stille uge! Helt utroligt.
Jeg avr jo til det her medarbejdersamtale-hallöj den anden dag, hvor vi snakkede om at der skal ske lidt for at fylde hullerne ud, når telefonen ikke ringer - og det er også på vej. Jeg skulle også have väret i gang med noget nu, men har ikke mulighed for at komme til de filer jeg skal bruge, för en eller anden giver mig tilladelse til det i morgen... Så i aften må jeg aktivere mig selv.

Kunne väre man skulle fyre op for et nyt afsnit af Desperate Housewives, nu man har muligheden for det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar