Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

mandag den 23. marts 2009

Til tops... :)

Humøret: På toppen - i bryllups-mode :)
Lyden: Banken på tasterne, der vidner om at det snart er tid til at gå hjem!
Vejret: Har været dejligt solskinsvejr i dag - lige nu ser det bare sort ud!

Nå, her sidder jeg så på arbejdet. Klokken nærmer sig fyraften, og det føles godt.
Har lært nogle nye ting i dag, jeg skal prøve at huske til i morgen - og fremtiden i øvrigt - men bortset derfra har det ikke på arbejdsfronten været en ret hård dag. Hjernen har ligesom bestemt sig for at kredse om et altoverskyggende emne - brylluppet!!! Flere og flere brikker falder på plads, og det er enormt skønt! Tror endda vi har bestemt os angående en ring :D

Noget andet jeg tænker en del på for tiden, er min tossede og skønne danske kollega Thomas... Nogle mener han er modig - andre at han har en skrue løs! Jeg tror jeg ligger lidt derimellem! Han har planer om at bestige Mont Blanc i juli, uden nogen erfaring på området! Han påstår han ved hvad han laver, og jeg håber og beder til at han har ret! Han vil altid have min fulde støtte - og jeg håber virkelig at hans 16-ugersprojekt kommer til at få en solstråle-slutning og at han bliver en STOR oplevelse rigere, og kan sige til os allesammen bagefter "HAHA, jeg gjorde det sgu!"
I dag startede hans blog, som bliver skrevet på blandet dansk og svensk som tiden går - men for dem der skulle være blevet nysgerrige kan jeg lige smide linket;

http://projektmontblanc.blogg.se/index.html

Tror jeg vil smutte for denne gang, så jeg kan få afsluttet de daglige pligter her og komme hjem i kassen!

/Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar