Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

onsdag den 11. marts 2009

Heath Ledger lever videre!

Humøret: Godt :)
Lyden: Mig der gnasker melon-tyggegummi!
Vejret: Mørkt og koldt - men dagen har lugtet af forår! Solen var fremme - og det regnede ikke!!

Gad vide om nogen som helst nogensinde kommer til at läse alt det ävl jeg lukker ud her...?!
Nå men, må jo se det som en slags terapi for mig selv i det mindste!

Har lige bemärkee at noget gik i kage på min förste dag - som ikke var i 2008 men 2009 som alt det andet - men pyt nu med det!

Sidder på jobbet og har lige set Brokeback Mountain! Fantastisk film med fantastiske skuespillere - ikke mindst min elskede og savnede Heath Ledger! Jeg gör hvad jeg kan for at få en nogenlunde komplet samling af alle hans mindevärdige film, og i dag kom Brokeback med på listen - ikke en dag for tidligt! Den skal jeg se igen og igen - og igen!!! Heldigvis var der ingen der ringede mens jeg sad og snöftede - ellers kan man vel stadig skyde skylden på en forkölelse, hvis man lyder lidt snottet! Jeg synes selv, det var et kup til 99 svenske rubler!

Hmm, har flere gange bemärket det - men först nu fremgår det rigtigt tydeligt - jeg bruger ENORMT mange udråbstegn når jeg skriver. Fra nu af skal jeg tänke lidt mere på det, og pröve at genindföre punktummet. (Der var jeg lige ved at göre det igen (!!!!) )

Ved ikke om der er så meget mere at skrive om i dag - dejligt på jobbet, dejligt vejr, godt humör og en god film - så kan man ikke forlange mere, tror jeg. Näste projekt for aftenen bliver, at finde på gaver til alle de födselsdage der kommer nu. Vender snarligst tilbage for fortsat at dele ud af hverdagens små finurligheder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar