Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

tirsdag den 17. marts 2009

En STOR dag!!!

Humøret: HERLIGT :)
Lyden: Den herlige "Gives you Hell" med et band jeg ikke kan huske navnet på!
Vejret: Sol, og masser af det - men desværre også en masse blæst!

Har ikke skrevet i nogle dage nu, men er i Danmark, så der har været lidt andet på tapetet! I går fik jeg ENDELIG klippet køkkengardinerne (=ABBA-lignende pandehår med krøller i siden!) og sat lidt sommerlige solskinsstriber i, så nu kan man færdes frit i civilisationen uden folk tror man er helt fra den! Dejligt!
I dag er der også en masse på programmet! Om 1½ time tøffer jeg over på mors arbejde og så følges vi ad til Næstved hvor vi har en MEGET hemmelig mission! (Det starter på brude og slutter på kjole) og jeg er helt vildt spændt! Det bliver en kæmpe oplevelse, og føles bare enormt urealistisk! (Undskyld for alle udråbstegnene igen)
Når der er prøvet en masse og forhåbentlig kåret en vinder, går turen hjem - og derefter det jeg har set frem til i over en uge - afhentning af mit elskede porcelæn! Jeg tror i det hele taget at det bliver en lang men også enormt spændende og god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar