Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

søndag den 26. april 2009

Tiden sig närmer...

Så, 10. dag på arbejde - er mere död end levende - muligvis fordi jeg var oppe inden 8! Puha!
Nå, men i min sögen på overspringshandlinger faldt jeg over denne side, hvor jeg kan holde styr på hvor mange dage med panik jeg har tilbage inden den store dag!

http://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=m&year=2009&month=7&day=11&hour=15&min=00&sec=00&p0=291

Nåh ja, til dem der skulle have lyst, har jeg også fundet en "rundtur" i vores kirke. Synes den er enormt fin - en del anderledes fra de danske kirker jeg har väret i, men bestemt meget charmerende og tiltalende, synes jeg.

http://www.lerumsforsamling.se/VR-Flash/lerum/index.html

Og nu vi er ved kirken... lidt tanker...
Tanker om livet efter döden - selvom jeg hverken er filosof eller über kristen, har jeg et behov for at tänke - og tro på at der er "noget" når vi ikke längere fysisk er her! I går var skräkkelig at komme igennem, da det var den förste födselsdag min morfar ikke havde! Tänkte på ham hele dagen - og er min mor evigt taknemmelig for at hun körte på kirkegården med en födselsdagsbuket fra mig! Håber han, der hvor han er nu, ved og kan märke og se at vi tänker meget på ham og at han stadig fylder enormt meget hernede.
Er ikke sikker på at min morfar er den store blogläser - men i tilfälde af at holder öje med os hernede, vil jeg bare sige tillykke med födselsdagen - du blev mindet af os alle sammen! Vi savner dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar