Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

torsdag den 23. april 2009

NY LEJLIGHED! HURRA!!!!

Humøret: OPTIMALT!!!
Lyden: Mit hjerte der banker deruda' i en glädesrus ♥
Vejret: Solen skinner, temp. sagde +16 da jeg körte... SCHÖNES!

I al min panik her på det seneste, er det ved at väre lidt siden jeg har fået lettet mit hjerte herinde sidst!
Men NU! NU er der ting at skrive om! I forgårs var det 1 år siden jeg havde min förste vagt på jobbet - Nöj hvor er tiden gået hurtigt!
I går var det et år siden vi fik bilen - og den ser (nästen) ud som ny endnu! Vi er hinandens bedste venner og havde på hendes födselsdag kört 30303 (vildt, ikke??) km sammen!!
I dag skulle vores lejlighed ses efter af en fra boligselskabet for at blive godkendt til et intern-flyt i tilfälde af at vi skulle blive godkendt til den lejlighed vi sögte på for et par uger siden - på samme vej som vi bor nu - men i 2 plan og med 2 badevärelser, ekstra sovevärelse (30 kvadratmeter större end den vi har nu) så vi har ryddet op og gjort rent heeeeeele natten (gik i seng halv fem i morges - og op halv otte for at fortsätte) for at alt skulle väre shiny til 11.15!
Og det BLEV det! Og kort tid efter blev vi ringet op at vi er blevet godkendt!!!!! Så nu skal vi altså flytte!
1. juli.... Virker som om vi får lidt at se til den måned - men hva' det klarer vi nok! Kan håbe vi kan overtage den lidt för... Åååh jeg har lyst til at SKRIGE, så glad er jeg! Men jeg sparer jer for det! Må hellere slutte romanen nu - og så pröve at skrive lidt oftere i stedet :)

Er livet ikke bare herligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar