Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

tirsdag den 7. april 2009

Humøret: Super!
Lyden: DANSK! Hooray ♥
Vejret: Har väret +12 i dag, temmelig skyet, men alligevel forårsagtigt!

Synes det går rigtig godt! Det er lige som om tingene vender nu, og alt ser lidt lysere ud...
Dejlige og positive familiesammenkomster, masser af bryllupsplanlägning og får også set lidt til- og ikke mindst snakket med vennerne! Desvärre ses vi ikke så tit som jeg kunne önske, men vi ved altid hvor vi har hinanden!

Denne uge er lidt speciel idet at vi har dansk invasion på kontoret! Thomas og jeg er her for en gangs skyld samtidig, og det er super hyggeligt. Heldigvis er telefonerne ikke rödglödende, så der er tid til at vedligeholde modersmålet ;)

I dag stod der vasketöj på programmet, og så kom jeg endnu engang frem til samme konklusion - strömper er djävlens värk! Er der noget jeg hader, er det at lägge strömper sammen! Til alt held var min herlige ven Barzin på besög, og gav en hjälpende hånd med strömpesammenlägningen, så jeg ikke nåede at gå helt amok over det :)

Nu skulle jeg måske luske tilbage til arbejdet, da kedelige papirer jo ikke sorterer sig selv :D

Ha' det herligt i foråret!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar