Om mig

Mit billede
Jeg er en i midten af tyverne, og flyttede for nogle år siden fra Slagelse på Vestsjælland til Sverige, for at være sammen med en dejlig mand! Den 11. juli 2009 blev vi gift - på begge vores forældres bryllupsdag! Jeg elsker at læse, bage og hygge mig med familien - og når jeg tager mig sammen, synes jeg det er sjovt at klippe-klistre.

onsdag den 29. april 2009

Bakerwoman is baking bread!

Humøret:Dejligt, afslappet...
Lyden: DRs danske pop-netradiokanal ♥
Vejret: Solen tror det er højsommer, der er ikke mange skyer, næsten ingen vind, og tempen er omkring 25grader! Det er livet!
I dag har det været store bolledag!
Er ved at forberede det jeg har lovet mutti at hjælpe med til fødselsdagen på lørdag - så har bagt over 70 boller i dag - i morgen står den på muffins i alle afskygninger!
I dag blev også dagen hvor parasollen kom frem fra gemmerne! At tænke sig! Det er sgu blevet sommer! Sådan en dag som i dag, er lige sommer efter min smag! Let let vind, lidt småt med skyer og ikke over 25 grader! alle ungerne render også rundt og leger i korte ærmer og bukser... Det er til at blive helt glad af at se på. Desuden har jeg hele dagen hørt på dansk musik, det holder også humøret oppe...
Når jeg sidder herud, kan jeg se ned på vores nye lejlighed - ÅH hvis vi bare snart kunne få skrevet under på den og få en dato, så vi har noget at arbejde hen imod! Kunne være helt vildt fedt, hvis de flytter ud inden den 1. juli, også fordi der er nogle ting vi gerne vil have gjort derinde! (slebet gulvet i stuen, malet hist og her osv.)
Hahaha... "bakerman is baking bread" på radioen! Dagens overskrift :D
Må nok hellere komme igang med lidt huslige gøremål inden manden kommer hjem! Ha' det så godt og nyd vejret, de positive tanker og hinanden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar